Uw examengerelaterde vragen hier

Iets interessants gelezen dat je wil delen met je studiegenootjes? Post het hier

Uw examengerelaterde vragen hier

Postby miss_doc » Tue Aug 28, 2007 5:17 pm

Weet er iemand hoe het zit met 2de zit cytologie. T'is mondeling, das al zeker, maar ik vraag me af of ik dan mijn examenvragen van juli (1ste zit) weer krijg, of vraagt hij dan gewoon andere dinges?
miss_doc
forum schacht
forum schacht

Re: 2006-2007 - Examen

Postby Spoetnik » Tue Aug 28, 2007 5:57 pm

Ik weet niet goed hoe het juist zit qua verloop van 2de zit cyto. Ik weet nu niet of hij het examen van de vorige keer erbij gaat nemen of niet.
Maar ik denk van niet. Ik had een mailtje van hem waarin stond dat hij gewoon in dezelfde stijl ging vragen als tijdens het examen van de eerste zit, maar dan gewoon mondeling.
Verwacht u dus ook maar aan pittige details enzo. Bekijk dus die vragen van hierboven zeker maar al eens goed, want meer dan dit gaat hij zeer wss toch niet kunnen bijvragen :d
Voor de rest wens ik je heel veel succes!
some experiences only impress you once, the other do it again and again
Spoetnik
Forum Medium
Forum Medium

Re: Uw examengerelaterde vragen hier

Postby stabernosjki » Wed Aug 29, 2007 11:46 am

2de
histo I van geerts:
geen idee

histo II van in't veld:
krijgt een paar vraagjes die schriftlijk moet voorbereiden en komt ie u halen voor samen met hem aan de microscoop te zitten en dan paar preparaatjes bespreken waarover uw vragen dan gingen
making coffee is very much like making love to a beautiful woman. It has to be hot, it has to be strong, you've got to grind your beans slowly... and at the last moment, add the milk. (Swiss Tony)
stabernosjki
1e docer!
1e docer!

Postby Flying dutchman » Thu Jan 17, 2008 9:58 pm

mondeling schijnt wel iets makkelijker te zijn dan het schiftelijke in juni.
Vroeger: toen de lucht nog schoon was en toen seks nog vies was
Flying dutchman
3e Kan. Forumkunde
3e Kan. Forumkunde

Postby Spoetnik » Wed Jan 30, 2008 1:23 am

Tis te zien wat je gemakkelijk vindt hé! Voor sommige is mondeling wel makkelijker dan schriftelijk, maar in 2de zit heb ik wel het gevoel dat Geerts met zijn punten smijt!
some experiences only impress you once, the other do it again and again
Spoetnik
Forum Medium
Forum Medium

Postby Lixen » Wed Jan 30, 2008 8:54 am

Spoetnik wrote:Tis te zien wat je gemakkelijk vindt hé! Voor sommige is mondeling wel makkelijker dan schriftelijk, maar in 2de zit heb ik wel het gevoel dat Geerts met zijn punten smijt!

Van wat ik me herinner is "smijten" misschien net overdreven, maar het is inderdaad wel zo dat hij aanvult als je iets niet weet, zodat je gemakkelijker kan verderbouwen met wat je wel nog weet, en hij is heel correct met de punten die hij geeft. Als je de helft kent, zal hij ook de helft geven, hij geeft dus geen punten "op 't gevoel" zoals sommige proffen.
Lixen
1e kan. forumkunde
1e kan. forumkunde

Return to Up-to-date