Brevet acute GK ***zeer belangrijke mail voor 4e doc'ers!!!!

Waar, wanneer, bij wie, bij wie NIET, etc

Brevet acute GK ***zeer belangrijke mail voor 4e doc'ers!!!!

Postby folkie » Tue Sep 10, 2002 2:48 pm

Al de 4° doccers die mee willen doen moeten voor oktober dokken.
Bij Miriam meer info !
Vrij zijn zonder anderen (in) hun vrijheid te beperken.
folkie
Intern PUC
Intern PUC

meer info

Postby downfall101 » Tue Sep 10, 2002 3:45 pm

euh iets meer uitleg wat, waar, wanneer? verplicht enzovoorts....
The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

I REFUSE TO TIPTOE THROUGH LIFE .......ONLY TO ARRIVE SAFELY TO DEATH!
downfall101
Pro-Admin
Pro-Admin

Postby folkie » Tue Sep 10, 2002 4:10 pm

Niet verplicht.
Ad Valvas veel uitleg.
Heb ook een mail (ge zult mij es moeten tonen hoe die hier te plaatsen :oops: )
Vrij zijn zonder anderen (in) hun vrijheid te beperken.
folkie
Intern PUC
Intern PUC

Postby downfall101 » Tue Sep 10, 2002 4:23 pm

stuur me maar door op
mailto:downfall101@hotmail.com dan zorg ik er wel voor dat hij hier komt te staan, en stuur ik hem ook door naar de andere 4e docers die zullen dat ook wel kunnen apprecieren...
i'll be watchin' my mailbox
The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

downfall101
Pro-Admin
Pro-Admin

voila hier is de mail

Postby downfall101 » Tue Sep 10, 2002 10:21 pm

hallo,

belangrijk bericht voor iedereen van 4e doc. ik heb niet alle adressen, dus: spread the news! het hangt ook op onze valvas,maar dit is min of meer dringend.

Om zeker te zijn dat er geen misverstanden zijn of mensen die door gebrek aan informatie uit de boot vallen het volgende:

het vak voor 4e doc 'acute geneeskunde' staat los van het behalen van het brevet acute geneeskunde, het vervangt de interuniversitaire lessenreeks niet en leidt niet tot vrijstelling van de theorie voor het brevet. dit brevet is nodig voor mensen die volgend jaar als spoedarts willen werken,en/of de 'poortwachten' doen; zoals assistenten interne,anesthesie,chirurgie,waarschijnlijk ook sommige huisartsen enz.

Wat moet je dan wel doen voor dit brevet?

-inschrijven 250 euro

-theorielessen: interuniversitair,maar wel gegeven in brouwer,elke 2e en 4e dinsdag van de maand van 18.30 tot 22u je kan deze lessen dit academiejaar al volgen.

-praktijk op spoed. wanneer je daar een bepaalde periode werkt,telt dit als praktijk

-afleggen van het praktijkexamen. dit kan pas wanneer je afgestudeerd arts bent. dus in het najaar 2003 ten vroegste.

inschrijvingsformulieren en gedetailleerde informatie bij myriam te krijgen.

En dan nu het belangrijkste: wanneer je nu in oktober de lessenreeks wil beginnen volgen, moet je inschrijven voor 1 oktober 2002 !!!

dit is nog maar twee weken,probeer zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen die geinteresseerd zouden kunnen zijn.

zoniet,helaas pindakaas, moet je een jaar wachten.

ik heb deze informatie van rinaldo en robert,we zijn gisteren samen naar myriam gegaan en hebben daar reeds formulieren kunnen krijgen.

sla mij niet dood als de details die ik gegeven heb zouden veranderen of als de informatie niet volledig is, het was vooral mijn bedoeling om de deadline te benadrukken.

greetz,

Benedicte

downfall101
Pro-Admin
Pro-Admin

Return to Stages