Waar doe ik best mijn interne (in AZ-VUB)?

Waar, wanneer, bij wie, bij wie NIET, etc

Waar doe ik best mijn interne (in AZ-VUB)?

Postby korsakoff » Wed Oct 23, 2002 3:56 pm

maand halftijds maar waar ?
graag veel punten voor medium inzet & kennis vooral ( kan nl nog geen bd nemen!). :oops:
oele boele
korsakoff
forum schacht
forum schacht

Postby downfall101 » Wed Oct 23, 2002 8:11 pm

veel punten geven ze zowat overal, dus dat is niet echt een issue.
als het is voor je beginnende stages zou ik je een zaal aanraden met hoge turnover van patienten zodat je veel nieuwe kan zien, is wel aardig doorwerken maar zo heb je wel snel ervaring in je vingers...
diensten waar ze je niet lastig vallen zover ik weet of ondervonden heb:
cardio (vraag wel nu en dan maar je moet het nog niet weten, veel uitleg)
neuro, doen niet lastig en je leert je neuro onderzoek, iedereen weet dat neuro niet easy is dus hebben ze geduld met je. :D
onco, heel fijn, Lacor stelt je wel op de proef, maar op onco leer je ook wel een FO doen.
geriatrie, zijn velen vol lof over, ikzelf heb er nog niet gestaan. gelukkig voor mij èn hen...

grin, succes ermee 8)
The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

I REFUSE TO TIPTOE THROUGH LIFE .......ONLY TO ARRIVE SAFELY TO DEATH!
downfall101
Pro-Admin
Pro-Admin

Postby rozeke » Thu Nov 07, 2002 6:33 pm

pneumo, ook heel goed, meestal liggen er niet echt alleen maar pneumo patienten (niet leuk voor de pneumologen maar wel voor ons) en je leert er deftig ausculteren en 1ste klas bloedgassen prikken!
rozeke
forum schacht
forum schacht

Postby T. » Thu May 05, 2005 9:22 pm

Geriatrie is best leuk, Mets en Lambert vallen mee, en afhankelijk van de assistenten die er staan gaat het werk al dan niet snel vooruit. Hou er wel rekening mee dat uw anamnese en F.O. soms lang kunnen duren als ge meegaat in de mensen hun praatjes... Zeker een aanrader trouwens voor de eindexamens, moogt naar huis na de middag. Wel vrij veel seminaries en dergelijke (dinsdag patiëntentour, woensdag seminarie interne, donderdag sociale tour, vrijdag CPC voor wie nog moed heeft...).
It's self-perpetuating a-parahumanoid arianized... back to humans

(Machines - Queen)
T.
Forum Medium
Forum Medium

Return to Stages