Johanna de Waanzinnige wrote:Utopia, ik snap niet wat jouw probleem is. Ik snap het echt niet. Ik ken de hele voorgeschiedenis dan ook niet, maar ik vraag me af waarom je na vier jaar hier (zonder aanleiding, lijkt mij) opnieuw ruzie komt zoeken en jezelf hier opnieuw in de (niet zo flatterende)spotlight komt zetten.
Ik snap ook écht niet waar dit plots weer allemaal vandaan komt, da's al zoooo lang geleden.
Misschien vreest hij dat zijn toekomstige werkgever eerst zijn naam eens zal invoeren op Google. Verbazend, hoe snel je op dit forum belandt, en de topics geven niet altijd een even mooi beeld van meneer hier...

By the way, als ik er hier straks nog eens schepje bovenop zou doen, wordt dan de Nederlandse politie ook ingeschakeld want de Belgische politie mag hier geen huiszoekingen doen...
Maar nee, ik zal mij inhouden, wij hoogbegaafden begrijpen elkaar he makker. Wanneer organiseert Mensa nog eens een leden-wandeling? Dan kunnen we nog eens bijpraten, wat herinneringen opdoen aan die goeie ouwe Jetse tijd...